25. syyskuuta 2013

Denim

Miten voi olla että loman jälkeen eka päivä töissä on ihan yhtä hullunmyllyä? Oli loma sitten pitkä tai lyhyt, aina käy niin. En ymmärrä miten muutamassa päivässä voi tulla sata uutta juttua hoidettavaksi ja muistettavaksi, pahinta tässä on se etten muista niitä entisiäkään juttuja. :D Ai miten niin ylikuormitusta? Onneksi valmistuminen häämöttää päivä päivältä lähempänä, pääsee sitten yhdestä muistisyöpöstä ja stressinaiheuttajasta.

Nyt se on myönnettävä, syksy on täällä. Taisi olla toinen päivä syyskuussa kun mulla on päällä pitkähihaiset/lahkeiset vaatteet. Olen kuitenkin ottanut syksyn avosylin vastaan ja polttanut kynttilöitä kuin viimeistä päivää ja yrittänyt nauttia tästäkin vuodenajasta. Tänään päälle päätyi uusi farkkupaita, vielä en ole keksinyt oikein repäiseviä yhdistelmiä mutta onko se nyt niin justiinsa?


Paita/shirt - H&M
Housut/trousers - Vila
Korkkarit/heals - ?? 


Pitkästä pitkästä aikaa lakkasin kynnet punaisiksi. Punaiset kynnet toivat juuri sen tarvittavan piristyksen asuun, miksen ole useamminkin käyttänyt peruspunaista kynsilakkaa? Kynsien lakkaus on muuten mulla se syy nro 1 jonka takia olen aina vähällä myöhästyä töistä, "no kyllä mä vielä kerkeän, oho, no nyt sohin märät lakat johonkin". Tätä tosin harrastan vaan iltavuoroon lähtiessä, aamuvuorot on ihan liian hasardeja tuohon hommaan. :)


Mulla olis huominen töitä ja sitten olen taas perjantain lomalla. Vapaapäivän ohjelmassa on hillitöntä siivousta ja toivottavasti onnistuneita leipomuksia, lauantaina juhlistetaan sitten vanhenemistani, ääk! Justhan mä vasta olin 20...

Kivaa viikonjatkoa!

Denim shirt and black trousers were outfit of the day. This week I have only two days at work, today was the first of them. On Friday I'm on holiday again, gigantic cleaning and baking on schedule, Saturday is my birthday! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti