6. helmikuuta 2014

Classic

Musta bleiseri, valkoinen t-paita ja tummat farkut ovat klassinen yhdistelmä, jota ainakin minun tulee käytettyä ihan liian harvoin. Sitä saa tuhlattua vaatekaapin edessä miettiessä vaikka kuinka kauan aikaa, vaikka ratkaisu olisi näinkin helppo.

Pahoittelut epätarkoista kuvista, pitäisi nakittaa mies koekaniiniksi jotta oppisin miten saisi säädettyä kameran oikein. Itselaukaisimella pelatessa kun säätöjen onnistumista pitää vähän arvailla. Lisäksi olen niin kärsimätön etten jaksa loikkia kameran taakse edes takaisin kymmeniä kertoja. :) Näihin kuviin kokeilin muuten Picasan kokeilen onneani -toimintoa, ei ihan vakuuttanut mutta näillä mennään nyt.



Bleiseri/blazer - Mango
T-paita/t-shirt - H&M
Farkut/jeans - Gina Tricot

Nyt testasin ensimmäistä kertaa uutta Mangon bleiseriä, hyvin toimi. Mä olen ihan bleiserityttöjä, siinä on yksi luottovaate jota ilman en enää osaisi olla. Tässä Mangon versiossa ihmettelin vain sitä, miksi hihojen sisäpuolella on napit?? Varanapit ne eivät ole, ne tulivat erikseen. Jos joku keksii niin saa ehdottaa. :)

P.S. Jo toinen asupostaus yhdelle viikolle, mitä täällä tapahtuu?!?

Today's outfit, classy with blazer and jeans.

2 kommenttia:

  1. Tulee mieleen, että napit on sen vuoksi jos sitä haaluaa käyttää hihat käännettyinä...? Kiitti siitä mekko linkistä ja osanotosta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä mäkin vähän ajattelin, mutta en siltikään ihan ymmärrä niitä. :) Onneks ne saa pois jos alkaa haittaamaan, mulla on niin pitkät kädet etten voi hihoja kääriä. Ei kiittämistä, kiva jos linkistä oli jotain apua.

      Poista